Trosdag

Här här ni veckans podcast!
 
Det handlar om förlossningar, kanske allra mest om kejsarsnitt. Mitt favoritämne med andra ord. 
Vi delar med oss om våra egna erfarenheter, pratar om kvinnans rätt att välja och så illustrerar Nina barnafödandet på ett härligt sätt!
 
Jag är också extra glad att min vän Nina, trots att hon fött båda sina barn vaginalt och "naturligt" och dessutom är rädd för kejsarsnittssituation, är så härligt förstående inför mig och mina erfarenheter. Det är hon därför att hon är helt för kvinnans rätt att själv välja, men även för att hon är en Bra Kompis. Yes.
 
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Fråga Ugglan | Klok som en coffeetablebok

Ni är så bra!

2013-03-15 @ 22:57:27
URL: http://fragaugglan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0