2013 del 1

 
2013
 
JANUARI
 
 
 
Mycket tid spenderades i backen med kompisar. Jag fyllde 28 och firade detta i mitt läskigt sexiga nattlinne
 
FEBRUARI
 
 
 
Snön utnyttjades till max och när vi blivit kalla gick vi in och lekte med våra bästisar
 
MARS
 
  
 
 
 
Båda barnen lärde sig åka skridskor efter ett ANTAL veckor i ishallen. L fyllde 6 år! Vi firade påsk och gick påskmarsch och så var De Bästa nere på traditionsenlig påsksammankomst! 
 
APRIL
 
    
 
E blev 4! Vi fick veta att vi väntade vår bebis och när snön försvunnit gjorde vi en utflykt till Furillen och Lergrav en solig söndag
 
MAJ
 
   
 
Barnen firade mig på Mors dag genom killning på armar. David gav mig ett grönsaksland och barnen sprang sin första springtävling och lekte sedan i stranden i solnedgången. 
 
JUNI
 
 
   
 
Vi tog fram poolen ovanligt tidigt och min kusin premiärbadade med ungarna. Vi gjorde årets första, mycket efterlängtade, besök på Kneippbyn, jag hade ansiktsböld, vi firade en magisk nationaldag den 6 juni och en ännu mer magisk midsommar vid Talle med De Bästa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0