tv-programs-idé

Hon var så glad för alla presenter efter alla åkt efter 2 timmar och då gick munnen i ett! Svårare var det dock att f henne att somna ikväll… Helt super speedad och över aktiverad av allt som hon upplevt under dagen. Tog mig 2 timmar att få henne att lägga ned huvudet och blunda. Jag sa att jag skulle gå ut ur rummet och började gå mot dörren, då förstod hon att jag menade allvar .. Tårarna kom och vi kramades ännu en gång godnatt och jag gick och satte mig i läsfåtöljen i sovrummet. Hon hade lagom avstånd till mig och hon somnade på två röda!





Jag klarar inte av att läsa Carolas blogg längre. Jag började nästan grina när jag läste det här.

Jag tror allvarligt att jag har läst mer om adoption än vad Carola har gjort. Med all säkerhet har jag läst mer om anknytning också.

Människan hotar alltså ett nyadopterat barn med att lämna henne ensam. Det är så jävla sjukt.

 

Med alla tusentals Jesusfjantar som avgudar Carola vågar man dock inte skriva vad man innerst inne tycker. Så jag håller tyst om det. Det enda jag vill säga är att jag tror att Carola skulle passa jävligt bra i ett tvprogram som hette Sveriges Sämsta Mammor.

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0