vägen mot perfektion

Minns ni att jag skrev att jag skulle sluta bita på naglarna för ett tag sedan? Jag skulle öva mig att sluta med dåliga saker, var det tänkt. Och det gick ju skitbra!
Jag har jättelånga, stenhårda, vackra naglar nu! Perfekt till myggsäsongen! Äntligen kan jag klia mig själv!
Tyvärr har en annan dålig vana istället eskalerat... Inatt låg jag och pillade/drog bort förhårdnad hud under mina fötter mellan 12 och 03 samtidigt som jag läste och inte kunde sova. Idag gör det JÄVLIGT ONT att gå ska jag säga er. Jag drog helt enkelt för hårt. Det blev för djupt. Satan.
Så från och med idag ska jag sluta pilla med mina fötter också.
Vägen mot PERFEKTION har börjat!!
(nej. men vägen mot att sluta med alla dåliga saker har börjat. Lista på saker som ska tas tag i sen:
* börja med sport och/eller motion
*sluta med nässpray
* sluta med treo
* sluta snusa
(de sista punkterna blir nog om en 20,30 år skulle jag tro..) )

Kommentarer
Postat av: ladydahmer

sluta med treo är ett sommarprojekt för mig. eller sluta är väl att ta i, men MINSKA ner. Jag misstänker att jag typ är eh missbrukare. eller okynnesbrukare typ. fan.



Du, vill du pilla på fötter så rekomenderar jag "footner". Halleluja.

2012-06-13 @ 10:25:34
Postat av: jenny p (brunheten själv)

Är du säker på att det är ett missbruk då? Alla SÄGER att jag är missbrukare, men jag kan UTAN PROBLEM strunta i Treo OM JAG VILL. Nu vill jag ju inte det..men NÄR jag vill det så brukar det inte va några problem :) Så okynnesbrukare tycker jag var ett bra ord! Hur många tar du om dan? Ska genast kolla upp footner.

2012-06-13 @ 10:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0