om jag hade söner..


3 personer jag skulle ägna extra uppmärksamhet om jag hade en son (vilka jag även ägnar uppmärksamhet som mamma till döttrar):
Jonas Leksell. Har programmet "räkna med skägg" på Bolibompa just nu. Så mjuk och fin och lite egensinnig.
Han som har Myror i Brallan nu. Han har rosa stövlar. Och verkar också vara en fin och mjuk man. Klistra er med era söner!
Har inte läst den här boken själv, men fått den så varmt rekommenderad åt mig av vänner med söner. Läs om och om igen.
Pax. Världens roligaste och coolaste rymdhjälte just nu. Går varje onsdag på barnkanalen klockan 18.30. Vi bänkar oss hela familjen framför det och skrattar tillsammans åt Arga Tanten och Snälla Gubbens tokigheter tillsammans med Pax.
Amen

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Bra tips.

Saknar dig, som FAN. Har stor pratbehov.

Lunch i morgon?

2012-02-20 @ 19:47:35
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Julia

Tack! Tips är alltid välkomna när man fostrar varelser med snopp!

2012-02-21 @ 08:17:59
URL: http://aliaslillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0