dont fucking tell me what to do

 
My foglossning is killing me
My diabetes is killing me
My 100 kilos are killing me
My järnvärde is killing me
My restless legs are killing me
My kramper i vaden is killing me
My sockersug is killing me
My humörssvängningar is killing me
My ryggvärk is killing me
My sura uppstötningar is killing me
My nattliga och dagliga, enorma och aldrig sinande svettningar is killing me
My halsbränna is killing me
My pantade man is killing me
My gnälliga ungar are killing me
My svamp i fittan is killing me
My sammandragningar is killing me
My tre jävligt krävande katter is killing me
My jävla ruckel till hus is killing me
My drygt 1.5 månad kvar till förlossning is killing me
 
Dont fucking tell me what to do
Det är jag som är kapten på den här båten nu. 

Kommentarer
Postat av: Preggohater 4 evigt

Brunis, får jag kalla dig det? I HEAR YOU. Fy fan för detta helvete. Är gravid i v 25 med första barnet och hatar det mer än allt. Hatar alla i hela världen, känner mig ständigt kränkt och arg för att jag måste gå igenom detta men inte min jävla kille. Umgås inte med någon för skulle de säga nå dumheter om att jag ska vara glad för barnet eller whatever så skulle jag roundkicka vederbörande i ansiktet. Orkar inte lyssna på andra människors meningslösa jävla snack om ingenting, vem fan bryr sig om dina skitproblem. Är så jävla arg, självupptagen, kränkt och uttråkad på denna situation att jag blir tokig.
Kom ut nu unge för faaaan.

2013-10-08 @ 15:48:35
Postat av: Oxhen

Kämpa på, snart är du i mål!!! Och jag vet ju hur himla värt det är att få den där lillebrorsan till slut. Trean som grädden på moset.

Är för övrigt kapten på min blogg nu, utan min pantade man ;) Kram/Oxhen

2013-10-10 @ 21:15:33
URL: http://oxhen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0