ökärlek

GOTLAND
Tofta
17 maj
15.30
 
 
 
Barnen badade hela eftermiddagen igår. Byggde sandslott. Fångade fiskar. 
Själv satt jag i en brassestol och käkade vindruvor, läste tidning och drog på mig en soleld utan dess like. 
 
Ni fattar väl att det är hit ni vill åka i sommar? Jag fattar inte varför man skulle vilja åka någon annan stans. 
 
Vi har några veckor kvar i augusti att hyra ut. Vi har en liten gårdsstuga på 24 kvm där två vuxna och två små barn får plats (det har dock bott betydligt fler där, så vill man kan man ju hoppas på fint väder och klämma in sig några fler). Medeltidsveckan (v 32) är lite dyrare, men eftersom det bli lågsäsong sen är det inte alls särskilt dyrt. 
Maila om ni blir sugna. 
 
Jag älskar den här ön. 

Kommentarer
Postat av: Caranlachiel

Åh nu blev jag sugen! Älskade Gotland när jag var där för tio (!) år sedan. Måste diskutera detta hemma...

2013-05-19 @ 07:49:41
URL: http://caranlachiel.blogg.se
Postat av: Helena

Vad har du för mail? :)

2013-05-19 @ 11:05:42
Postat av: Petra

Bra blogg : )

2013-05-19 @ 11:58:43
URL: http://petraelisabeths.blogg.se/
Postat av: Catta

Intresserad, vilka fler veckor hade du ledigt? Vad har du för mail? Mvh Cathrin

2013-05-20 @ 20:43:20
Postat av: pernilla carlström

Hej!
Helt klart intresserad! ...av vilen vecka du än har kvar, höll jag på att säga:)
Maila gärna ev vecka & pris1 Tack
TACK också för väldigt sann,skön, modig, ärlig, HÄRLIG blogg!
<3 hälsningar Pernilla

Svar: Hej! Vi har vecka 33 och 34 kvar, så det är ju lite sent, men ändå då som sommaren brukar vara som bäst! 2000:- för söndag till söndag!
jenny persson

2013-05-24 @ 20:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0