det våras i brunheten

 
 
 
Seriöst morgongos kompisar emellan
 
 
E och L målade ansiktsfärger och hade ljuvligt roligt
 
 
 
 Det spelas mycket bandy i brunheten just nu  Kortet de valde till pappan på hans 29 årsdag..   En dag när vi föräldrar städade och tråkade oss fick de med sig fika ut i kojan bakom huset. Jag stod på trappan och vinkade adjö.
 
Hon ville vara i diamantregnet
 
Skogsutflykt med polarna
 
Bandy i flamencoklänning funkar alldeles utmärkt
 
Hennes senaste hobby
 
Race hos farmor och farfar
 
Mys med kusin
 
Ytterligare skogsutflykt med gänget. Vi är ett med naturen!
 
Den här vintern har de lärt sig det som jag själv aldrig har lärt mig
 
Fin stund i solen med gammelmormor
 
Det här är alltså bilder på det fina. Det fula brukar jag inte ta kort av. Men det finns såklart också där. Supermegagräl, förstoppningar, skrubbsår och dödsångest finns i den här familjen liksom i alla andra. Kom ihåg det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0