Deg

Undrar om det är gravidkoma jag lider av. Jag skriver inlägg på inlägg här men alla blir långa, osammanhängande och babbliga. Igår försökte jag formulera mig kring det här angående fyllesex. Jag och min man satt i säkert en timme och diskuterade saken och jag kunde ändå inte komma fram till nått. JAG liksom! Hade ingen åsikt. Eller. Min hjärna var så jävla trög att det helt enkelt aldrig blev något av mina tankar...
Jag längtar tills Nina börjar blogga igen. Då brukar jag komma igång. 
 
Idag har jag iaf en krönika inne angående den här artikeln om killen som tvättade sin första maskin tvätt vid 40 års ålder, vilket det då gjordes nyhet av här på ön....SUCK. Det kan vara den mest vulgära krönika jag skrivit hittills, men frågan är ändå om inte intervjun som den baseras på är snäppet mer vulgär..
Puss på er 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Helgesson

Fantastisk krönika!

2013-08-24 @ 10:58:43
URL: http://helgur.blogg.se
Postat av: Annelie Mannerström

BÄST!

2013-08-24 @ 11:44:29
URL: http://caranlachiel.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag längtar också, efter båda gotlandstrosorna <3

2013-08-24 @ 18:39:01
Postat av: Anonym

Du är sjukt rolig och dessutom smart. Funny, yet educative som vi säger här i USA.

2013-08-25 @ 08:43:19
Postat av: Alexandra Dahlberg

"Tillsammans är vi starka vi 40-taggare." Ja det är ju jävligt starkt att lämna över tvätten till morsan/sambon/frun/syrran/whatever. Riktigt korkad icke-nyhet.

2013-08-25 @ 18:14:48
URL: http://tjejbloggat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0