girls

   


Bästa tipset all time: tvserien Girls. Nej nej nej. Även om upplägget är likt, 4 tjejer i New York där huvudrollsinnehavaren försöker försörja sig på att skriva, så har serien mycket få likheter med Sex and the city.
Det här är liksom Äkta. På Riktigt.
Tjejer som knullar, runkar, rapar, gör bort sig, kämpar på med livet, har kassa pojkvänner, tröttnar på sina pojkvänner, har chefer som tafsar osv osv. 
Denna serie MÅSTE NI SE!
Jag har laddat ner hela jävla serien och kör race om kvällarna. Annars går den på Canal plus tror jag. 
Se den se den se den!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Då gör jag det...=)

2012-09-17 @ 21:34:43
Postat av: Ellet

Drog hela säsong ett med sambon en lördagskväll. Fantastiskt! Dock lite för komplicerat elände med relationerna, vilket jag stör mig på för är folk verkligen så oresonabla? Men annars, bara plus!

2012-09-18 @ 20:35:39
URL: http://rostmackan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0