fredag

 
I början av igår bäddades lillasystern ner i sängen tillsammans med Russin. Sen gjorde storasyster vackra presenter i papper åt lillasyster som fick fylla år om och om igen. Gud vad jag kan älska att vara mamma. 
 
 
 
 
Sen kom "tant" Ida och vi gick ut i skogen med barnen och byggde en koja. 
 
Alla skadade vi oss på de vassa ormbunkarna som vi plockade åt kojans väggar. Och inget papper hade vi. Som tur var visste Ida råd. 
 
Ida, barnen och kojan
 
 
På kvällen hällde jag och Ida ut oss själva i varsitt soffhörn och där sov hon sedan, i mitt soffhörn. Jag var lycklig hela dagen och hela kvällen, för det är man när man har de närmaste, äldsta och bästa vännerna omkring sig.
 
Hoppas er helg blir fin <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0