på låssas?

De var på maskerad. Coola ungar va?
 
 
 
Hon gick på höstpromenad i skogen bakom huset
 
 
Han lekte att han var Mattis i Ronja Rövardotter. Han bar mig också, men det var så svårt att ta kort samtidigt eftersom jag hela tiden fruktade för mitt liv
 
 
Han kom hem med blommor från Ica. Jag älskar blommor från Ica. 
 
 
 
Idag övningskörde jag för första gången på nått år. Jag kände att det börjar bli dags.
Konversation med min 3,5åring innan övningskörningen:
 - Ska du lära dig att köra bil sen när du blir en kille mamma?
 - ...Va? Nejnej, mammor kan också köra bil!
 - På låssas?
 
....Ni förstår varför det är dags va? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Yeah! Kämpa på med körkortet, det är himla fint att kunna köra bil - på riktigt! ;-)

2012-10-03 @ 06:57:05
Postat av: Anna

Heja heja med körkortet!
Jag har nyss tagit och det är så skönt att ha. Fick ett nytt jobb där jag var tvungen att ha körkort och var väldigt glad över den sparken i baken. Min 6-åring funderade ganska mycket över att mamma inte kunde köra bil, bara pappa. Som tur är umgås vi väldigt mycket med en familj där mamman har körkort och inte pappan så sonen hade inte riktigt kopplat det till kön men jag vill ändå visa mina barn att jag kan allt som deras far kan (och lite till...).

Svar: Vad duktig du är! Fan vad jag tycker det är svårt. Ska boka en intensivkursjävel på fastlandet tror jag..Så jag får åka iväg och helfokusera.
jenny persson

2012-10-03 @ 10:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0