loreen

Det här såg jag. Jag som haft lite svårt för Loreen och hennes trollska flummighet, började genast älska människan. 
Looren är så stor! Just nu är hon Sveriges absoluta nationalskald och alla älskar henne. Och då tycker jag att det är så fantastiskt att hon faktiskt utnyttjar det. När hon tävlade i Eurovision passade hon på att uttala sig med några väl valda ord om landets regim. Ändå vann hon alltihop och kunde alltså vinna med gott samvete. 
Så är hon med i Nyhetsmorgon med hakan och halsen full av foundantion/punder/whateverjagsugerpåsmink. Bara för att hon vill det. Utmana normerna lite. Ifrågasätta skönhetsidealen. 
Vad jag tycker hon är häftig nu.
 
Förresten- det var ju Måns Zelmerlöv som återupptäckte Loreen. Signade henne till sitt nya bolag. Fixade vinsten för hela skiten. I flera olika program har jag sett honom hinta att han väldigt gärna vill leda Eurovision nästa år. OCH SÅ GER DE PROGRAMLEDARROLLEN TILL DANNY! Det avskum! Denna sexist! 
Lilla Månsis blir sjuk istället och får det jättejobbigt. Jag tycker synd om Måns. Ja det gör jag. För jag tycker han är charmig och en gullekvist. Måns och Loreen. Yes. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag ÄLSKAR Loreen. Det var kärlek redan vid första ögonkastet.

2012-11-15 @ 07:30:00
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0