hänt extra i brunheten

 
Hänt på senaste:
 
Vi spökade för grannarna!
 
 
Storungen med hunden vi dagmattar lite då och då. 
 
 
Den hunden är kanske den snällaste och bästa hunden jag träffat:
 
Lillasyster i nya gungan som pappan bundit fast högst uppe i storträdet
 
E&V delade en tallrik mat en dag
 
Förra helgen när jag hade ensamtid med 3.5åringen
 
Drabbades av åldernojja och kände mig tvungen att dokumentera förfallet under ögonen. Ser ni min rynka?!! Snart är jag 30 år snart är jag 30 år snart är jag 30 år snart är jag 30 år
 
Over and out// i 30årsåldern

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Du är den av typ alla jag känner, över 10 år, som har MINST rynkor. Ba så du vet.

2012-11-15 @ 07:28:15
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0