alla rätt

Helgen var fin. Jag har gjort ungefär allt som jag begär av en helg. 
Jag har lekt monster med mina barn, ätit på resturang (detta behövs dock inte VARJE helg, men ibland är det mysigt), varit på julmarknad, slappat i soffan, haft samlag. 
Som extra bonuspoäng hade barnen varsin kompis här i lördags och på kvällen bakade jag mitt livs första saffransbullar. 
 
Det är härligt att ha andra barn här och jag förstår inte varför inte fler föräldrar tar hem kompisar till barnen på lediga dagar. Särskilt inte nu när våra barn och deras kompisar är så stora. Det är liksom bara roligt. 
Jag och de två 3.5åringarna var ute och sparkade fotboll i helgen. Vi lekte Zlatan. Vi hade storlunch med köttfärssås och glass till efterrätt. Storungarna spelade spel. Småungarna lekte med bilar. Jag och min man gick mest bara runt och höll ställningarna. 
 
På onsdag är förskolan stängd och jag ska ha två andra barn. Och jag tycker att jag gör precis alla rätt. För barn blir man glad av. Jag tror att antalet timmar spenderade med barn blir livsavgörande en dag. Ju fler man har, desto längre blir livet. 
 
Jag har lite svårt att skriva blogg och krönikor just nu för jag väntar på en annan sak. Sen när den saken är igång, då blir det mer flyt här hoppas jag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0