I Perssons garderob

Anitha Schulman längtar tills det blir sommar då hon kan plocka fram en massa "urgulliga" kläder som väntar på dottern i garderoben. Det gör jag också! SOM jag längtar! Sommaren är ju till för att klä sina barn så gulligt det bara går!
Här är några "urgulliga" plagg som jag längtar efter att få plocka fram!
Ni kan ju lista era favoriter i kommentarsfältet så att jag vet vilka plagg jag ska prioritera vid finare tillfällen. Det är ju varken min eller barnens egen vilja eller smak som styr hur de ska se ut- utan självklart NI, samhället och övriga världen!
1. Badbyxorna. Älskar de chica döskallarna och accossearerna!
2. Repris på badbrallorna. Nu även kompletterade med en mössa som någon av våra morsor eventuellt hade när de var små. Baddräkten var dotterns första vilken hon fick efter mycket tjat som 4.5åring. Hon matchar den här smakfullt med en, för årstiden, mycket passande tomteluva. Älskar mixandet och matchandet av mönster!
3. Närmast: nattlinne som jag bar som barn. Fantastiskt 80talsmönster på det. Den lilla bär ett batikfärgat linne samt en keps för 59:- från H&M. Älskar hur H&M vågar leka med färgsättning och figurer!
4. Dansande barn. SÅÅÅÅ GUUUUUULLIIIIIGAAAAAA!!! Här iklädda en storblommig klänning från typ Kupan för runt 20:- samt en vit klänning med rosa mönster- sytt av barnens farmor för ca 30 år sedan. Dyr design och material för överkomligt pris kan man säga!
Far åt helvete Schulman!

Kommentarer
Postat av: Marie

Like på den! Fy fan vad bra!:)

2012-05-18 @ 10:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0