sånt som är fint

Två gånger om året händer det- vi tar fram vår systemkamera. Dessa två gånger inträffar alltid den 22 mars och den 6 april- runt barnens födelsedagar. Här är lite fint från den senaste tiden.
5åringen och hennes katt russin
tulpaner från en man till hans fru
blåsippor och krokus till mamma från barnen
det händer att jag bakar..
5årsgrisen
kalasdukningen
sugen och förväntansfull lillasyster
jag älskar penseér och här är årets första
minipåskliljorna som jag planterade förra året slog ut på kalasdagen!
en orgie i brunhet.
de väntade på kalaskompisar
det var en solig dag
leilkattu väntade också men mer troligt på en sugen båns än på kalaskompisar..
lillstrumpa under "pysselskogen"pysslet som utbröt på kalaset.
och mellan varven umgås jag med Karl Marx samt hänger på LRF. det är ett fint liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0