vackra vardagen

Kvällsbilder
Skitglada efter att ha fått cykla i förväg.
Kvällsgung
Kvällsgymnastik?
Jag går igång på sånt här ni vet. Älskar kaprifol.
Lektornet som de får måla fritt på. Så himla fint har de gjort.
Här står våra bärbuskar. De ger inte mycket, men är perfekta för barnen att gå och småplocka/äta från.
Min skogsväg bakom huset. Den är min därför att jag älskar den.
Kärleksbänken jag fick av min man på Mors dag förra året. Min röv får knappt plats på den men jag älskar självklart den ändå.
Kvällshopp
Kvällsfjanterier. Imorrn kommer han hem!
Måste skriva krönika nu. Vad ska den handla om? Vet ej. 23.05. pip.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej!



Tycker din krönika är klart läsvärd. Tycker väldigt olika i mångt och mycket är tex ganska negativ till feminismen, för att jag tycker många kvinnor tar på sig en offerroll helt i onödan. Jag tillhör en äldre generation än du och har alltid avskytt "kvinnor kan" som var poppis på 80-90talet klart fan kvinnor kan vem har ifrågasatt det ??Jag tycker du skriver med själ och hjärta det är medryckande och tankeväckande även för mina motsatta åsikter som jag kanske inte alltid formulerat.



Må så gott.

2012-06-08 @ 12:48:24
Postat av: Marita

Haha, "bra eller anus".



Det lutar åt bra, helt klart;) Jag gillar din blogg! Dina ord! Fotografierna!



Ärlig ärlig ärlig. Gillas starkt.



Men jag är med i matchen, ingen jävel kommenterar på min heller, ja, förutom på fejan då :)



Och man vill ju ha det där: la kommunikationen.



Ha en bra dag!

2012-06-09 @ 07:06:33
URL: http://www.inomfyravaggar.blogspot.se
Postat av: jenny p (brunheten själv)

Pia- jag gillar inte heller offerrollen och har ju även skrivit en del om det. Hur man alltid förutsätter att det är synd om kvinnor...usch.

Marita- trevligt att du nämner fotografierna. Jag har världens sämsta mobil men världens sämsta kamera. Och jag orkar inte springa runt med systemkameran och photoshopa var enda jäkla bild till perfektion. Tycker att de ruffiga mobilbilderna ger kanske inte en FIN, men en ärlig bild av vardagen, till skillnad från allt för många sönderphotoshopade bilder på andra bloggar. Jag ska kolla in din blogg nu och lovar lämnar kommentar :)

2012-06-09 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0