Söndagspyssel



Söndagspyssel på Brunheten:


Jag köpte lite miniprästkragar igår. Min man tror verkligen att det här var "De sista plantorna" och jag låter honom tro det. För husfridens skull. 



Här har jag då ÅTERVUNNIT den burken i vilken makens förra skruvdragare kom (han låter mig tro att det var den sista skruvdragaren, för husfridens skull..) och planterat lite fint i den. Det här är ju verkligen inte någon "vackert rostig burk med shabby chic touch" utan en skruvdragarburk från 2011 som verkligen ser ut som en skruvdragarburk från 2011. Men jag tyckte det blev coolt ändå!


Faffa kom med bästa presenten åt sina barnbarn igår, nämligen "hus åt småsakerna". 


Äntligen fick de tak över sina huvuden! Frid och fröjd!


3åringen spenderade större delar av sin söndag framför Bolibompawebben. Hon är grym på det för sin ålder och det är bra det. Det ska börjas i tid. Det är faktiskt år 2012 nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0