länkkärlek

Har ni också märkt att det länkas som aldrig förr i de större bloggarna?
Det känns som en ny trend. Och jag tänker iallafall ta åt mig en del av creden för det! För att jag vågade lyfta diskussionen för någon månad sen. Diskussionen som stora bloggare som skor sig på mindre. Sjukt viktig diskussion och sjukt jobbig var den att ta. Men jag tror ändå det var värt det.
Idag är det fredag. Jag ska dammsuga, leka med min 3åring medan 5åringen har kompis, gå på vernissage och slutligen ha myskväll med mina gosebarn medan pappan är på Galaj. Skriver mer ikväll. Brukar vara otroligt produktiv när han är ute och festar. Argsint osv. Jag är alltid som bäst när jag är argsint!
Puss på er
Ps. Borde kanske starta någon form av kampanj i stil med "det är kul att betala skatt". DET ÄR COOLT ATT LÄNKA! eller DET ÄR KÄRLEK ATT LÄNKA. DET ÄR SYSTERSKAP ATT LÄNKA!! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0