och jag vill tacka alla min makes exflickvänner

Det är lite synd att man har en blogg som läses av både mor och mostrar, svärföräldrar, tonåriga kusiner, syskon och dylikt. Ja det skulle inte förvåna mig om min 77åriga mormor helt plötsligt har gått någon kurs i bloggläsning där borta på serviehemmet och även hon sitter uppkopplad bara för att läsa denna blogg...

Det gör det nämligen lite svårt för mig att skriva om mitt favoritämne- knulla.

 

Istället får jag skriva om lite mer ofarliga ämnen. Typ snö. Idag är det mycket snö på marken. Vi har skottat. Det var nästan mysigt.

 

Ja allting blir ju mysigt så länge man är vänner i familjen. Vilket man ju kan bli om man sysselsätter sig med det som jag skrev om i det första stycket, vilket jag ju inte kan skriva om i den här bloggen. Istället får jag fokusera på snö.

 

Efter dagis ska jag till backen med barnen. Kanske ska jag även ha på mig pannband, för att fullända min facistlook (http://brunheten.blogg.se/2012/january/pulkahitler.html#comment ) Ja. Hitler hade säkert pannband han oxå.

 

Storungen ska få inviga sin snowracer idag. Själv ska jag åka pulka. All heder åt stjärtlapparna, men jävlar vad snö man får på sig alltså. Och mina täckbyxor är ju borta oxå. Så jag rumlar runt där i backen med vanliga jeans och långkalsonger. Lägg en aggressivitet utöver det vanliga på det och ni fattar.

 

Så jävla glad att min man hittade mina glasögon igår (de låg i lådan där vi förvarar våra kameror…Jag var helt enkelt för blind för att hitta dem själv). Det är en fröjd att åter kunna se. Igår lyckades jag även bota min 8dagarhuvudvärk något genom ansiktsmassage.

 

Förresten har jag kommit på en Väldigt Positiv Sak med att min man faktiskt har haft andra tjejer före mig!! Hans förra tjej var nämligen besatt av just ansiktsmassage, kröp det fram igår. Han är alltså skolad och tränad redan och helt fantastisk på ansiktsmassage!! Tänk vad bra att han tidigare var tillsammans med en tjej som hade spänningshuvudvärk hon oxå!!!

 

Om vi någonsin skiljer oss kommer nästa fru att få njuta av Perfekt Ryggkill, Perfekt Städning och massa feministiska teorier. Ty detta är vad jag har lärt honom. Men tyvärr har jag lärt upp honom alltför väl för att någonsin släppa honom så det lär tyvärr inte bli någon annan som får njuta av dessa talanger. Dem behåller jag för mig själv så att säga!

 

Nu ska jag läsa Marx. Åh Karl Marx åh Karl Marx du är min allra bästa vän!

(förresten får jag själv tacka en gammal flamma som gjorde mig uppmärksam på just Karl Marx. Utan honom hade jag kanske läst Modevetenskap, varit besatt av nätshopping och haft Sofie Fahrman som idol- vem vet!! Så det var ju tur att Karl Marx o com kom in i mitt liv i ett hyffsat tidigt skede! )

 



Kommentarer
Postat av: Yenny

Haha, sådär tänker jag också ibland. "Om det tar slut så kan de framtida tjejerna tacka mig för det å det och det o det, and this and that..." viker ner fingrar



Jag vill veta vem jag ska tacka för min sambos kyssar! VEM lärde honom?! Han hånglar så jävla bra.



Förresten så tycker jag också att det är synd att din släkt läser din blogg. De kan väl läsa nån annans. ;-)



Karl Marx och jag fyller år på samma dag också! Det är därför han är så bra! Han kände på sig det för 194 år sen, och sen gick han och dog sådär symbolisk på min sons födelsedag, några år i förväg i och för sig...

2012-01-25 @ 17:17:06
URL: http://colouringmyself.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0