sommarminne

 
 
 
Pappan och 5åringen åkte på cirkus en kväll i somras. Jag och Ebba hade vart där kvällen innan, vilket hade resulterat mest i besvikelse för hennes del då hon tappade ballongen som hon hade fått. Så den flög iväg och fast jag köpte en ny ballong åt henne så kunde hon inte bli glad igen. Rädslan över att tappa även sin nya ballong överskuggade resten av cirkusupplevelsen och som betyg fick cirkusen ett glatt:
 - jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte tråkigt!
 
Kvällen efter var vi Ensamma hemma. Då satt vi på bänken vid husväggen i kvällssolen och åt glass och pratade och skrattade. Min lilla stora tjej och jag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0