mig vill du snart slå på käften

Ja. Jag har ju lånat "mig blir du snart kär i" från fulheten.com. Nu har Lady Dahmer oxå lånat det så jag fick ändra. Blir ju pinsamt annars. Tyckte min nya öppningsfras är passande den också, med tanke på hur min blogg från första början fick uppmärksamhet. Börjar känna att bloggandet som format blivit omöjligt för mig. Måste komma på ett annat sätt att nå ut... Tills dess blir det vardagsbloggande. Dagbok. Skittråkigt. Men det här funkar ju inte längre. // brunheten

Kommentarer
Postat av: ladydahmers.blogg.se

lånade? Stal helt skamlöst. Men jag tyckte det var ok eftersom att Nanna hade det först. (hoppas du ej tog illa upp förresten?!?)

"mig vill du snart slå på käften" var dock hysteriskt kul.... kanske... närå.

2012-08-15 @ 17:18:13
URL: http://ladydahmers.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Nej du!!!!! Jag läser ju din blogg för att du skriver om just dessa "tråkiga" vardags grejer. Jag vill inte ha något annat, och skiter blankt i dom "större" bloggar som du bland annat länkar till.
Det har varit tåligt när du hade ditt uppehåll, men förståeligt.


Ps. Varför byta öppningsfras? Skit i dom andra. Förresten så stämmer den ju, man blir ju kär i denna blogg.

2012-08-15 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0