förändringens vindar blåser

 

Ikväll somnade vår lilla för första gången utan napp!!! GUD hon är så STOR redan!! Känner instinktivt för att lägga mig på rygg och låta mig befruktas omedelbart för att slippa vara med om det här med att barnen blir stora och snart inte behöver en alls...

 

Min man håller på och slutar snusa också. Så man kan säga att känslorna svallar i huset. Jag är lite upprörd över hans nya livsstil. Han ska nämligen börja springa också, imorrn. Och han har slutat äta godis. Jag känner mig lite lurad och förd bakom ljuset. Jag gifte mig inte med en hurtbulle av en ANLEDNING liksom... I hate hurtbulls.

 

Men det där med snusandet är väl bra. Vi får se hur det går. Han måste ju stå ut med att hångla med en snusare för resten av livet. Sen när abstinensen blir som värst kan jag alltså räkna med att ha honom grävandes med tungan i min mun titt som tätt! Och det är ju positivt!

 

Kollar "den manliga koden" med Erik och Mackan ikväll. De undersöker myter om manligheten. Det är ett bra program. Har länge tyckt om Erik & Mackan och nu får jag bekräftelse på det jag länge vetat- att de är bra killar.

Jaja, programmet kanske inte är helt feministiskt korrekt. Men jag gillar ändå att manligheten diskuteras, om än på ett lättsamt vis. Ikväll diskuterade de tex färgen rosa. I panelen sitter Josefin Crafoord och Anton Hysén och en kvinna till. Också grymt.

 

God natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0