nya tider

Detta är ett historiskt inlägg. Ty detta skrivs på min splitternya Sony Xperia go. Känner mig otroligt ung och vital när jag pysslar med den här saken.. Omkring mig har jag 5 svartvita kattungar som klättrar på min kropp. Deras vassa små klor rispar mitt skinn men vad gör väl det. De kommer undan med sjukt mycket tack vare sina utseenden kan man säga. Idag hittade vi de första pinkpölarna och idag började vi även öva dem i att äta riktig mat. Måste alltså nu lära 5 kattungar att gå på låda... Vårt hus lär inte vara det fräschaste de närmaste månaderna. Har hittat hem till alla utom den vi ska behålla samt en hane som har lite problem med bakbenen. Verkar dock lösa sigoch det är ju inga problem att hitta hem till dem. Oemotståndliga är vad de är. Jag har blivit någon form av extramamma åt dem.. De springer efter mig, blir lugna när jag kommer, klättrar upp i min famn osv.. Lär väl grina floder när de flyttar sen.. Maken har jobbat denna vecka. Barnen som vart vid morsan kom hem ikväll och imorron ska vi bara va hemma och slappa och gosa med kattungarna. Hoppas det kommer regna.. Min själ harmoniseras så fint med regn. Andra bröllopsdagen firade vi fint igår. Åkte ut till en nybyggd resort ute på landet- i fröjel. Badade jacuzzi och pool, bastade och åt finmiddag. Hade baddelen nästan helt för oss själva och lekte i poolen och pratade allvar i jacuzzin. Jäkligt fint var det. Älskar honom, min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0