....

Nu är jag lite gladare igen.
Vi har städat hela huset idag.
Jag har grinat.
På det viset är jag lite som Amanda Schulman som gråter varje lördag för att släppa ut.
Så gör jag med. Men det var länge sen.
Så jag dammsög och grinade.
Sen släckte jag alla lampor och la mig under täcket och grinade.
Sen kom min man och la sig bakom mig och allting blev lite mer mjukt och fluffigt i livet.
Det blir ofta det när hen är där.
Sen som barnen och vi lagade mat och såg Mello. Jag tyckte otippat att di Leva var bäst. Storungen tyckte Timotej och Sonja Alden. Lillungen undrade varför Sonja Alden var nakenfis. Maken tycte han David var bäst.
Vi åt popcorn. Gjorde i ordning mjuka ungar.
Maken la dem.
Nu blir de film, glass och så lite Marx innan det är sovning.
Imorrn är det pulka. Jag har nya täckbyxor (maken har exakt likadana) och nya allvädersstövlar (maken har exakt likadana) så jag kan ta mig fan rulla nerför backen om jag vill.
Jiiihuuu...nej...där är jag inte riktigt än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0