obildat föräldraskap

Gud vad jag tycker Musikhjälpen är dålig i år. Jag avskyr samtliga programledare. Men MEST avskyr jag KODJO. Han är, vad jag skulle vilja säga, en Obildad person. Han avbryter, gapar och är dessutom otroligt TRÅKIG och inte alls rolig, fast han tror att han är det.
Tvi.
Min lilla unge var ledsen imorse när jag lämnade. Det gör att man hela dagen går runt och är stressad och bara vill springa tillbaka till dagis och ta hem henne och aldrig mer lämna ifrån sig henne. Ringde dock förut och kollade och hon hade blivit glad igen. Men det gör så ONT det där. Att de gråter. Att de liksom VISAR med HELA SIN SJÄL vad de VILL eller snarare INTE VILL. Och så lämnar man dem ändå. Det är ett jävligt stort tecken på extremt DÅLIGT FÖRÄLDRASKAP. Obildat, skulle jag vilja säga.
Har dock fått mycket gjort i stressen idag. SÅ NU springer jag!
Ska rädda min lilla unge från det stora stygga dagiset!
Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0