bloglovin

Förresten. För er som tycker det är tröttsamt att invänta min bloggperioder ( ja jag är ju helt klart periodare) så kan det vara en smart grej att prenumerera på min blogg på "bloglovin". Då kan ni se där när jag har skrivit och slipper den trista besvikelsen att surfa hit och upptäcka att jag inte har uppdaterat.
 
Själv använder jag mig inte av bloglovin, utan surfar troget in på de bloggar som jag följer varje dag. Jag tänker att det ser bra ut i deras bloggstatistik.
Hälften av er som läser den här bloggen prenumererar på brunheten via bloglovin har jag märkt, eftersom min statistik så passande går upp de dagar då jag uppdaterar. Ni andra som TROGET surfar in här varje dag "manuellt" så att säga, ni är gulliga ni också för ni gör mig glada. Men för er skull vill jag ändå tipsa om bloglovin. Det är en bra grej helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: emelie

Bloglovin, skitbra grej! Alzheimers-light, hade aldrig fungerar att köra manuellt.

2012-10-17 @ 19:29:20
URL: http://emeliestefansson.blogspot.com
Postat av: Ellet

Jag använder FeedDemon för att samla alla bloggar. Skulle ta flera timmar extra att gå igenom alla manuellt, haha. Lägger bara in adressen och man kan lägga till allt som har en RSS-feed. Tummen upp!

2012-10-17 @ 19:34:38
URL: http://rostmackan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0