4 bilder från Norrland

Jag var i Sundsvall förra helgen. Fanny och Henning har ju fått tvillingar (de har en 2åring sedan tidigare) och Josse och Viktor hade inte sett bebisarna ännu så jag lämnade karl och ungar hemma och åkte med upp till Norrland.
 
Jag hatar ordet BOOST. Blondinbellas favoritord. Men det finns faktiskt inget bättre ord för att förklara hur jag känner mig efter några dagar tillsammans med de äldsta och bästa vännerna. 
Norrland var dessutom hiskeligt vackert så här på höstkanten och bebisarna var så mjuka och fina och 2åringen var så charmfull och allting var så fint. 
 
Här får ni 4 bilder från Norrland:
 
Big mama närmast kameran och Josse i bakgrunden, med tvillingarna Vilja och Elvira. Förra i v 26, numera 42 v gamla. Riktiga kämpar.
 
 
 
 - Ska vi ta två så vi har en att äta också??
(lägg märke till Fannys mycket opassande handgest i bakgrunden. Ja man få ju passa på att ha roligt när möjligheterna ges, även om det är på Ica i centrala Sundsvall)
 
Här har jag händerna fulla av det mest underbara som finns för en kvinna med längtande livmoder och äggstockar som ropar efter befruktning (okej, nu överdrev jag kanske lite...men det var härligt iaf att gosa de små liven)
 
En jävligt ljuv syn att komma ner till på morgonen. Finaste bästa människorna. 
 
 
Over and out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0