kräki

 
 
Ja jag är ju besatt av djur. Kattkvinnan är mitt mellannamn så att säga. Så låt oss därför frossa i bilder på de små liven.
 
Här är den av våra kattungar som flyttade till svärmor och svärfar. Vi kattvaktar den ganska ofta och har alltså 4 katter i huset när hon är här. Som ni ser trivs hon bra. 
 
Här är Argbiggan. Efter att ha genomgått en graviditet, en sommar med 5 kattungar samt en steralisering har den här katthonan blivit arg och läskig. Morrar och bits. På lördag ska hon till veterinären och kolla om hon har ont någonstans. Här ligger hon oftast. Medan de andra ligger i vår säng, ligger hon i fönstret med överblick över oss alla. 
 
 
Här är vår snälla gaykatt Russin och kattungen. Russin är mycket mer mamma för kattungen än var Argbiggan är. Ni ser ju här så kärleksfull han är, Russin. 
 
Här ligger Russin&Pussel och gonar sig på min bh!
 
 
Russin alltså. En livsnjutare av klass. 
 
Pussels senaste fångst. Låg på trappan en morgon när vi kom ut. Största råttan jag sett tror jag.
 
Ja hörrni! Det är härligt med djur! Det var synd att inte råttan var vid liv, för annars hade den definitivt fått flytta in, så gullig som den var!

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Usch!

2012-11-15 @ 07:27:36
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Elin, totalt tokig katt-tant

Hej! Jag gillar verkligen din blogg, hittade hit via Lady Dahmer har jag för mig... Det är skönt med nån som delar med sig av verkligheten, eller i alla fall valda delar av den... Tack för det!
Vi har förresten liknande problem med vår kattmamma. Vi har kvar en av hennes ungar och hon morrar och surar konstant när han är i närheten. Jag har hört att det är typ 50 procents chans att mamman inte alls kommer överens med sin avkomma.. Men hoppet är det sista som lämnar människan! Kanske blir det bättre när han kommer ur "tonåren". Djur är the shit, förresten. :) Oväntat roligt, även som vuxen. Nu kan ingen säga att man inte får skaffa dem/ta med sig dem hem...

2012-11-15 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0