satan

JÄVLA JÄVLA SKITSTEGE! JÄVLA JÄVLA SKITSTEGE! JÄVLA JÄVLA SKITSTEGE!!! skrek hon idag om och om igen, efter att hon slagit huvudet i stegen upp i kojan.
Särskilt när man slår huvudet så blir man ju ofta arg, av någon anledning och hon svor så det ekade över hela området.
Jag NÄSTAN uppmuntrar det. Jag säger iallafall inget om det.
Jag tycker det är BRA att svära. Jag ser inte svordomar som fula ord, utan som uttrycksord. Förstärkningsord. Och det är väl ett jävla bra sätt att bli av med sin ilska- att stå och skriksvära lite.
Barnen svär inte i dagligt tal dock, som jag själv gör titt som tätt, utan bara när de är SKIIIIITARGA! Och det är helt okej. Det är bra.
Nu ska jag kolla på Trädgårdsdrömmar och måla naglarna kolsvarta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0