fredagsslapp

Har skrivit en krönika om islam. Har vart tvungen att pyssla med den nu på förmiddan och då blir bloggandet tyvärr lidande.
Vår 3åring ska sova SJÄLV hos fammo och faffa ikväll. När 3åringen hade vattenkoppar fick 5åringen sova SJÄLV hos mommo och Kent så nu är det 3åringens tur att åka på egna äventyr. Tror aldrig hon har sovit borta själv.
Men igår var hon inne på SPÖKVINDEN i Pippihuset flera gånger och dessutom åkte hon LARVEN 3 gånger och gjorde massa andra modiga saker på Kneippbyn med pappan, så det ska nog gå bra att sova SJÄLV hos fammo och faffa också. Vårt stora barn!
Jag och min man laddar för att städa. Han laddar genom ryggläge i soffan och jag laddar genom datorläge i fåtöljen. Utsikterna ser alltså inte alltför ljusa ut för städning... Vi är så jävla slöa!
Samtidigt som vi "laddar" diskuterar vi detta väldigt ivrigt. Min man tycker att en hyreshöjning för att få bort giftet i bostäderna är helt logisk och naturlig och jag tycker det är helt befängt. Ja. Sådant är vårt äktenskap. Slappt på vissa sätt, men livligt på andra.
Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0