utseendet

Här är dagens krönika. Några har visst tagit sig friheten att recensera mitt utseende i kommentarerna efter krönikan. Någon hävdar bestämt att min bylinebild ÄR RETUSCHERAD haha.
Dagens krönika har sin grund hos Lady Dahmer, vilket även nämns i den. Den blev lite predikande och präktig men skit samma. Det är viktigt hur som.
Nu har vi städat, handlat och grälat oss igenom den här lördagen och väntar nu på kvällens gäster- våra grannar Sara och Henrik. De har även en ganska ny bebis. Det är inte bra för min livmoder... Fast i å för sig... När jag ÄR med bebisar brukar jag inte vara så sugen utan det är mer när jag INTE är med bebisar som jag blir sugen.. Det är helt enkelt inget bra tecken för förökning..
Jaja. Nu ska vi göra mat.
Glad lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0