flyter fram

Alla rätt utom ett på onlinetentan idag. Jag flyter fan fram i sociologin. Älskar egokickarna när jag presterat bra. MVGbarnet i mig jublar. Jag hade MVG i alla samhällsämnen hela skoltiden igenom. Det är helt enkelt min grej. Natureämnena däremot.. Men de räknas ju inte. Det är ju bara sånt som man är bra på som räknas. Annars skulle man ju bli deprimerad om man gick runt och tänkte på allt som man inte var bra på dagarna i ända..
Idag har vi haft världens slappaste dag. Maken bar ner lite kartonger från övervåningen och jag sorterade lite bebis kläder. Fick längtan. Sparade mycket. Skrev "till Erik/Elsa" på kartongen. Ja. En Erik eller en Elsa blir det nog sen. Om en 5, 7 år kanske.. Ska hugga tänderna i folkhälsan nu. Efter sista avsnittet av Äkta människor. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis! Bra jobbat m tentan.

Jag vill oxå ha 3 barn. Dock har jag ju åldern emot mig och är inte så där ung och pur som du, så jag får se vad som hinns med.

2012-03-19 @ 06:46:57
URL: http://Vitahuset.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0