Let us be lovers we'll marry our fortunes together

Jag är sjuk. Snoret forsar. Hade feber igår. Är totalt tilltäppt. Svag i kroppen. Ont i halsen. Full av slem och snor. Fick dessutom mens igår. Gud måste vilja straffa mig på något sätt.
Ligger här och tänker på allt jag ska göra när jag blir frisk. På vilken fantastisk mamma jag ska vara.
Så fort jag blir frisk ska jag gå ut. Ut i naturen.
Läser boken "jag är med bandet" av Pamela des Barres. Pamela var typ den kändaste groupien på 60-70talet och det är även vad boken handlar om. Såg filmen "Almost famous" igår också och misstänker att karaktären "Pennylane" i filmen är ganska mycket baserad på Pamela des Barres.
Älskar såna här böcker. Fyllda av dekadens. Passar så bra i mitt sitllsamma småbarnsliv.
Om jag levde i USA på 60-70talet och var jävligt snygg så hade jag oxå varit en groupie. Lätt.
Läs boken! Och se filmen!
En del av soundtracket till filmen. Bästa soundtracket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0