kärleksdagen

Idag är jag faktiskt lite bakfull. Eller trött åtminstone.
Inatt vandrade jag och min man hem genom skogen vid halv tre, just när solen började sin väg uppåt. Det var sjukt fint. Kände mig nästan som 17.
Idag gifter sig Kommunisten. Det är 8 år sedan vi "hängde" och det känns så sjukt hur fort tiden har gått och hur vuxna vi plötsligt har blivit.
Jag är så glad för hans skull idag.
Idag slappar vi runt i den här familjen. Gör just ingenting. Ska ut och kolla till rabatten nu. Plocka lite. Jag är så jävla nördig.
Min man är hemma igen och jag iglar mig fast mot hans kropp mest hela tiden.
Det är med andra ord väldigt mycket kärlek i luften idag.
En sång för alla kära idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0