Hänt i Brunheten

Hänt i Brunheten
Jävligt bittert. FROSTEN tog en tunna med blomsterkrasse natten till den 30 JÄVLA MAJ.
Vackra ungar har försett mamma med vackra syrener den senaste veckan.
Och den vackra maken kom med liljekonvaljer till Mors dag
De två katterna som snart ska bli fler. Den lilla med störst vit krage ska ha ungar vilken dag som helst. Hon är bossen. Den stora kastrerade bånsen sköter om henne så gott han kan i dräktigheten och verkar helt ok med att han ska bli plastpappa.
Svärfar fick en guldfärgad elgitarr av sina barn och oss respektive på 60 årsdagen i tisdags. Vår 3åring är hans största fan.
Nu är det lördag och det är storm och jag och barnen ser på Ronja Rövardotter och väntar på att jag ska bli pigg. Han som jag är gift med kom hem kl 04.30 inatt och jag vaknade självklart och kunde inte somna om. Idag blir det inomhusaktivitet. Rövarna i Mattisborgen har så kul när de har inomhusaktivitet. Dansar och sjunger darum darum darum dam dabba dabba dabba dam. Kanske vi också ska ta och göra. Överraska maken med lite rövarsång på sängen såhär denna pigghetens dag. Så glad han ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0