groupie

Ni vet chocken när man plötsligt snubblar över en bekant bild på internet. OJ nej men här är ju han som var så himla snygg och bra och som jag har sett naken jättemånga gånger för jättemånga år sedan och vet en jättemassa saker om! Oj han har visst turnerat världen över med nått himla band och spelat inför stora arenor. Dödsmetall. Oj då jag var visst en groupie långt före de groupisar han säket träffat på under sina resor. Oj då då innebär ju det att jag är Den första groupien. Oj då vad ska jag göra nu då? Ringa se&hör? Undrar om de är intresserade av dödsmetall-kändisar? Jag visste väl att min forna (och jag måste verkligen understryka FORNA. Numera tycker jag att hår är skitfult!) fäbless för långhåriga män med gitarrer skulle betala sig en vacker dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0