Glad midsommar!

 
 
 
GLAD MIDSOMMAR på er. Säger jag nu. Med en bild från sommaren 2008. Vi var nyblivna 2barnsföräldrar och hade ingen att fira midsommar med. Ingen barnvakt heller så festen vi hade tänkt gå på gick åt helsicke. Vi var JÄVLIGT BITTRA. Men svalde det och byggde en stång av LEGO som vi dansade runt i köket på min gård ute på Näsudden, där vi bodde den sommaren. 
 
I år dansar vi runt riktigt stång i Rone och firar lugnt med familjen och några av mina släktingar. När barnen somnat ska jag och maken gå en sväng på naturrreservatet nere vid havet och plocka sju olika sorters blommor och drömma om varandra. Ja. Ljuvligt. 
Hoppas er midsommarsafton blir ljuvlig och må solen skina över oss alla! 
 
Jag är tillbaka på söndag senast.
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0