the menstruationsbesvärsslayer!

Idag är det andra metoder som gäller.
Jag VÄGRAR gå med på att en simpel menstruation ska däcka mig totalt i flera dagar.
Igår var det vila och liggande läge, kvidande, gråtande och slutna ögon som gällde.
Idag är det Treo, Ipren och Alvedon som gäller. Jag blandar allt.
Blir det inte bättre ska jag fan i mig ta en gammal citodon som jag har liggande här hemma.
MINA MENSBESVÄR KAN DRA ÅT HELVETE!
Nu jävlar ska jag städa hela huset, hämta barnen, gå i affären, gå hem och laga mat, bada barnen, lägga barnen, ja, göra allt som jag inte kunde göra igår.
Jenny P- the menstruationsvärksslayer!
Jag fick sovmorgon av min man imorse. Fast han hade bråttom till jobbet tog han allt imorse. Och igår var jag verkligen Världens Värsta Fru. Jag var så hemsk och elak och labil så det inte är klokt. Men då är han bara snäll tillbaka. Kramar mig och så. Ibland undrar jag om jag kanske har GIFT MIG med JESUS KRISTUS??
Nu jävlar. Ska jag inte låssas om att ingen av hittills intagna värktabletter har hjälpt. Häva i mig några till och köra på.
Amen.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Tycker synd om dig gumman. JÄTTESYND.

2012-01-18 @ 19:43:22
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0