Gotlands[T]rosorna

Har ni saknat mig lite?
Jag har saknat er också.
HÄR har ni anledningen till att jag inte skrivit på ett tag. Idag kommer min och Ninas första podcast ut! 
Gotlands[T]rosorna heter vi och är det inte för fyndigt så säg?
 
Vi var rejält nervösa under denna första inspelning, vilket ledde till ett hejdlöst tempo och framförallt en hel del skratt! Lyssna på oss!! 
 
Nu är klockan sjukt mycket och jag får inte försova mig till morgondagens luciatåg. Det gjorde vi förra året...
 
GLAD LUCIA på er och glöm nu inte att lyssna!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket bra podcast, ser fram mot nästa avsnitt:) Även en väldigt bra krönika i dagens GT!

2012-12-15 @ 10:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0