2012- det bästa av det

När jag ska se tillbaka på året som har gått väljer jag såklart att fokusera på de fina delarna av det. Dessutom har man inte så ofta man väljer att fotografera de fulare delarna, även om jag brukar försöka göra det också. Men här följer nu de finaste bitarna av 2012. 
 
JANUARI
 
 
 
 
Jag frossade i tulpaner, njöt av vintern och så var vi i pulkabacken varje jävla dag. Jag fyllde även 27 och firade denna ångestfyllda dag med tjejmiddag och ensamhelg <3
 
FEBRUARI
 
 
 
 
    
 
Vi njöt av vintern, gjorde våra första, trevande vårutflykter, en prinsessa föddes (Estelle), ringmuren rasade och vi firade slutligen in våren med grillad korv på trappan
 
MARS
 
 
 
 
Vår stora unge fyllde hela 5 år och vi firade i dagarna tre. Vi plockade blåsippor i mängder och var överhuvudtaget ute mycket och njöt av den kalla kalla våren
 
 
APRIL
 
 
    
 
Vår yngsta fyllde 3 år, vilket också firades i dagarna tre. Sen firade vi påsk och jag fick njuta av alla bästekompisarna under en heldag i solsken. 
 
MAJ
 
 
  
 
 
      
I maj frodades trädgården och jag blev besatt som vanligt. Vi åkte till Rone och klappade lammungar, plockade blommor i massor och mot slutet av månaden kunde vi redan plocka fram poolen då det blivit så pass varmt. Farfar fyllde 60 och belönades med en el-gitarr. 
 
JUNI
 
 
  
 
   
 
 
Pappan for till Oslo och jag och barnen åt fryspizza i solskenet om kvällarna och saknade honom. Jag och M gick till ängen med alla barnen och lät dem härja fritt. Vi flög drake, gjorde utflykter och så firade vi midsommar såklart, grillmästaren Nicke, som vanligt, med ciggen vid grillen under sitt hulahulaparasoll i midsommarregnet! 
 
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0